Między 20 a 25 maja w naszej gminie mamy wywóz odpadów segregowanych. Przypominamy, że worki należy wystawić przed godz. 6 rano. A jak należy postąpić, jeśli odpady nie zostały odebrane?
Harmonogram wywozu śmieci znajduje się tutaj.
Jeżeli odpady nie zostały zabrane w wyznaczonym dniu albo zdarzyły się inne zakłócenia dotyczące zbiórki, prosimy niezwłocznie złożyć reklamację (w ciągu najbliższych trzech dni roboczych) w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg Urzędu Gminy Lubicz: telefonicznie pod nr 56 621 21 28 lub 56 621 21 38 lub e-mailowo, wysyłając wiadomość na adres gk@lubicz.pl, podając swoje dane oraz adres posesji. To pracownicy tego referatu są w bezpośrednim kontakcie z firmami wywożącymi odpady i mogą interweniować w zgłaszanej przez Państwa sprawie. Zgłoszenie po dłuższym czasie wyklucza możliwość wyjaśnienia sytuacji.
Najczęściej, jak wynika z naszych analiz (kontroli, ale także GPS-ów w śmieciarkach), odpady nie są zabierane z tych posesji, których właściciele na czas, czyli do godz. 6.00 rano, nie wystawiają pojemników lub worków. Firma nie ma możliwości wielokrotnego podjeżdżania pod jeden adres, ponieważ musi obsłużyć ok. 5.500 domostw.