"Od planowania do sprawozdania – czyli jak napisać dobrą ofertę i prawidłowo ją rozliczyć?" – na takie właśnie szkolenie już 23 stycznia zaprasza Starostwo Powiatowe w Toruniu.
Szkolenie poprowadzi Artur Gluziński – doświadczony ekspert w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.
Co zyskasz, biorąc udział w szkoleniu?
To doskonała okazja, by poznać sprawdzone metody na efektywne pisanie ofert i poprawne rozliczanie projektów. W trakcie szkolenia omówione zostaną kluczowe zagadnienia, takie jak:
Szkolenie prowadzi Artur Gluziński, ekspert o ogromnym doświadczeniu w pracy z administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi. Jako były pracownik MPiPS, wykładowca akademicki i autor książki o ustawie o działalności pożytku publicznego, Artur Gluziński dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami, które pomogą zrealizować projekt bez błędów i opóźnień.
Kiedy i gdzie?
Dostępność
Sala konferencyjna znajduje się na I piętrze, w budynku znajduje się winda. Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku znajduje się toaleta, która jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Przed budynkiem znajduje się parking z miejscami dla osób z niepełnosprawnościami.
Specjalne potrzeby związane z chęcią uczestnictwa w spotkaniu prosimy zgłaszać pod numerem telefonu lub adresem e-mail dostępnym na plakacie.
Dla kogo?
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu powiatu toruńskiego ziemskiego, jednak liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zgłosić się jak najszybciej. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Jak się zapisać?
Zgłoszenia przyjmowane są do 20 stycznia 2025 r. pod numerem telefonu 56 662 88 40 lub adresem e-mail: a.czerwinska@powiattorunski.pl