Treść strony
Planujesz wizytę w urzędzie? Przeczytaj [Aktualizacja 3]
Trzecia fala pandemii dotyka coraz większą grupę pracowników Urzędu Gminy Lubicz. W dniach od 29 marca do 16 kwietnia bezpośrednią obsługę zawiesza Referat Podatkowy.
W tej chwili na izolacji lub kwarantannie znajduje się spora grupa urzędników, co oznacza znaczne ograniczenie naszego gminnego zespołu i utrudnienia dla mieszkańców. Rozumiemy, że może to powodować irytację, jednak jest też jedynym sposobem zapobiegania rozpowszechniania się koronawirusa, zarówno wśród Państwa, jak i urzędników.
Dlatego przypominamy, że na każdą wizytę w urzędzie należy się umówić – tutaj podajemy szczegóły.
Uwaga! Do 16 kwietnia (włącznie) nie dotyczy to jednak Referatu Podatkowego, który zawiesza bezpośrednią obsługę interesantów z powodu najtrudniejszej sytuacji kadrowej. - Mamy nadzieję, że to już ostatnie zawieszenie z naszej strony - mówi kierownik referatu Magdalena Lisewska. W sprawach pilnych prosimy o kontakt e-mailowy na adres podatki@lubicz.pl lub telefoniczny pod nr 56 621 21 37, 56 621 21 36. - Zaręczamy, że odniesiemy się do każdego telefonu i wiadomości mailowej - dodaje pani kierownik. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone w pierwszym możliwym terminie.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o zrozumienie.
drukuj (Planujesz wizytę w urzędzie? Przeczytaj [Aktualizacja 3])
- data: 2021-03-17