Treść strony

Odbiór śmieci segregowanych

Przypominamy, że w sobotę 29 lipca w całej naszej gminie odbywa się wywóz odpadów segregowanych. Zawiązane worki prosimy wystawić przed godziną 6.00 rano. Jak zgłaszać reklamacje? 

Jeżeli odpady nie zostały zabrane w wyznaczonym dniu albo zdarzyły się inne zakłócenia dotyczące zbiórki, należy niezwłocznie złożyć reklamację (w ciągu najbliższych trzech dni roboczych) w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg Urzędu Gminy Lubicz: e-mailowo, wysyłając e-maila na adres gk@lubicz.pl, podając swoje dane oraz adres posesji lub telefonicznie pod nr 56 621 21 28 lub 56 621 21 38. To pracownicy tego referatu w bezpośrednim kontakcie z firmami wywożącymi odpady mogą interweniować w zgłaszanej przez Państwa sprawie. Zgłoszenie po dłuższym czasie wyklucza możliwość wyjaśnienia sytuacji.

Reklamacji nie zgłaszamy przez Facebooka.

Więcej na temat gospodarowania odpadami komunalnymi w zakładce Wywóz odpadów.

drukuj (Odbiór śmieci segregowanych)

  • data: 2023-07-28

« wstecz