Treść strony
Co zrobić, jeśli odpady nie zostały odebrane?
Jak złożyć reklamację w sprawie śmieci? Przypominamy, robimy to za pośrednictwem Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg Urzędu, którego pracownicy interweniują w Państwa imieniu w firmie wywążącej odpady.
Jeżeli odpady nie zostały zabrane w wyznaczonym dniu albo zdarzyły się inne zakłócenia dotyczące zbiórki, reklamację należy złożyć niezwłocznie, czyli w ciągu trzech dni roboczych w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg Urzędu Gminy Lubicz: e-mailowo, wysyłając wiadomość na adres gk@lubicz.pl, lub pod nr tel. 56 621 21 28 lub 56 621 21 38, zawsze podając swoje dane oraz dokładny adres posesji.
To pracownicy tego referatu w bezpośrednim kontakcie z firmami wywożącymi śmieci mogą interweniować w zgłaszanej przez Państwa sprawie. Zgłoszenie reklamacji po długim czasie wyklucza możliwość wyjaśnienia sytuacji.
Najczęściej, jak wynika z naszych analiz (kontroli, ale także GPS-ów w śmieciarkach) odpady nie są zabierane z tych posesji, których właściciele nie wystawią pojemników lub worków na czas, czyli do godz. 6.00 rano.
MPO nie ma możliwości wielokrotnego podjeżdżania pod jeden adres, ponieważ na naszym terenie musi obsłużyć ok. 5.500 domostw, a potem realizuje kolejne zlecenia. Spółka, poza odbiorem śmieci z Torunia i z naszej gminy, wywozi też odpady z kilku innych gmin.
drukuj (Co zrobić, jeśli odpady nie zostały odebrane?)
- data: 2023-01-04